Frekvens-skanning /
bioresonans

I vården används frekvensteknik både vid ultraljud samt röntgen. Om det förekommer belastning hindras kroppen från att fungera optimalt och vi känner förmodligen symptom. Oberon skannar och analyserar elektromagnetisk energi (EM) i kroppen och identifierar vilka delar i kroppen som visat brister eller överskott av EM.

Med Oberon Bioresonans söker vi även belastning av mikroorganismer, såsom bakterier, virus, parasiter, svamp eller mögel. Finns dessa i kroppen stör det cellernas funktion och det kommer att visa sig som symptom. Orsaken hittas inte alltid där man har själva problemet och i Oberon får vi information var det egentliga problemet sitter, vilket ger större möjlighet att balansera för att permanent förbättring ska kunna ske.

Principen för frekvensbehandling är att allt har en rörelse eftersom allt är uppbyggt av atomer. Rörelse kan mätas i frekvens. Allt har sin egen frekvens (förhoppningsvis en frisk frekvens). Teorin är alltså att om man känner till den friska frekvensen kan alltså en utrustning eller ett instrument upptäcka avvikelser. Oberon kan alltså upptäcka dessa obalanser. Med instrumentet kan man både analysera och behandla. I vården används frekvensteknik både vid ultraljud samt röntgen.

"Oberon kan behandla många system och delar i kroppen på oss människor"

Oberon analys

• Andningsbesvär eller besvär med matsmältning

• Axlar & nacke, muskler och halskotor

• Cirkulationsproblem, hjärta och blodkärl

• Förkylning och bihåleproblem

• Galla- och njursten, lever, njurar och mjälte

• Huvudvärk & migrän, nervsystemet

• Knä, höft, fötter, axlar och tröghet i leder

• Mikroorganismer som kan ställa till många besvär

• RNA, DNA och kromosom

• Ryggproblem med kotor, diskar och nerver

• Skador från olyckor eller slitage

• Smärtor i muskler och leder

• Stagnation eller tröghet i systemen

• Svårigheter att kissa eller läckage

• Vener i benen & smärtor i benen

DJUR

Det går även att behandla däggdjur. Många kollegor behandlar både häst och hund!