Webbshop

CBD-olja

CBD, tillsammans med andra cannabinoider, interagerar och boostar kroppens egna endocannabinoida system, vilket i sin tur ansvarar för homeostas i kroppen, bl.a genom att skapa balans kring funktionerna för t.ex. aptit, sömn och immunförsvar. Men människor med ångest, kronisk smärta, inflammationer och artros upplever förbättringar. Listan kan göras lång...
Läs mer på www.hampaochcbd.se

Vill du läsa mer
om hampa och CBD?

Boken Hampa och CBD - Vad är vad? gavs ut 2021 och finns tillgänglig i handeln. Det är den enda boken i sitt slag på svenska.

En lättläst bok om plantan Cannabis Sativa, dess användningsområden och dess historia. Vad är Hampa? Vad är CBD? Är det lagligt? Hur funkar det i kroppen? Vad kan den göra för just dig?
Boken är skriven av mig och utgiven av Whip Media.
Beställ ditt ex här genom att mejla mig

Transfer faktorer

Har du hört talas om Transfer Faktorer?
Inte?
Nu har du det. Transfer Faktorer är molekyler som kan öka immunförsvarets effektivitet med upp till 437%. På bara 2 timmar!
Och det är kliniskt bevisat.

Vill du veta mer?

Handla här!

Bemer matress

VAD ÄR bemer?

BEMER® fysikalisk vaskulär terapi är en av de mest effektiva terapiformer som finns för att förebygga sjukdom och stimulera läkning. BEMER® stimulerar (via en fysikalisk signal) en lokalt nedsatt eller störd mikrocirkulation, vilket kan hjälpa dig att upprätthålla din hälsa och främja rehabilitering. Bemer baseras på forskningens senaste resultat & använder en världsunik signalstruktur.

Vad gör BEMER-TERAPI?

BEMER behandlar inte symptomen, utan den bakomliggande cellmässiga energibristen.

Om cellerna är friska, då är kroppen frisk!

Bemer hjälper dig att bygga din hälsa, motverka sjukdomar och ge kroppen möjlighet att hålla sig frisk. Detta sker genom att Bemer stärker de självläkande processerna i din kropp. Visste du att Bemer även motverkar brist på motion och rörelse? Signalen sätter fart på mikrocirkulationen i de minsta blodkärlen, arteriolerna, vilket leder till en bättre syresättning och näringsförsörjning. Då får cellerna förutsättning att producera ATP, (Adenosintrifosfat), som är kroppens bränsle eller bensin. Dessutomkan cellen avlägsna slaggprodukter och och toxiner. Blodcirkulationen ökar ner på mikronivå.  Det är avgörande för kroppens förmåga att läka, bibehålla hälsan och öka prestationsförmågan. Bemer ger cellerna förutsättningar att hålla sig friska. Och du behöver bara trycka på knappen! Enklare än så blir det inte!

BEMER

• Bio
  • Electro
  • Magnetic
  • Energy
  • Regulation
  • 8 minuter! Morgon & kväll
cell metabolism

Vilken effekt kan jag få av BEMER terapi? Du kan känna dig piggare, eftersom cellernas energitillverkning ökar, ditt näringsupptag kan förbättras och kroppens läkning och dess processer kan komma igång. Ren ut – du kan förvänta dig bättre sömn, mindre värk/smärtfrihet, minskad stress, ökad rörlighet, symptomlindring i allt artrossmärta & svullnad till "obotningsbara" nervskadorSnabbare återhämtning efter träning, vid idrottsskador och sårläkning. Läs mer om vad du kan förvänta dig av Bemer terapin.

Här är en länk om vad som händer i kroppen vid Bemer-terapi.

Här är en länk som förklarar Bemer på engelska!

Vill du läsa mer på min Bemer-sida
Klicka här!